Nog 1 (kort) nachtje slapen... - Reisverslag uit Nederland, Nederland van MathijsenPetra - WaarBenJij.nu Nog 1 (kort) nachtje slapen... - Reisverslag uit Nederland, Nederland van MathijsenPetra - WaarBenJij.nu

Nog 1 (kort) nachtje slapen...

Door: Petra

31 Mei 2016 | Nederland, Nederland

Jaaaa, het is bijna zover...nog een paar uurtjes slapen en dan vliegen we naar The United States of America!
Wij hebben weer ontzettend zin in ons volgend reis-avontuur!

Hier alvast de route die we ''waarschijnlijk'' gaan afleggen met de huurauto;
San Fransisco - Yosemite nationaal park - Monterey - Cambria - Sequoia nationaal park - Death Valley - Las Vegas - Zion nationaal park - Bryce Canyon - Arches - Moab - Monument Valley - Page - Grand Canyon - Stukje Historical Route 66 - Yoshua Tree nationaal park - Los Angeles

Daarna hebben we nog een binnenlandse vlucht op 26 juni naar New York City waar we nog eens 4 dagen verblijven.

En als alles volgens plan verloopt dan staan we 1 juli weer op Friese bodem!

We houden jullie op de hoogte van onze avonturen!